Quandu decide di cumprà alcune lame di sega di diamante, ùn site micca sicuru d'esse applicata in modu efficace à u materiale chì avete bisognu di cutà?

Avete mai statu in sta situazione?Quandu decide di cumprà alcune lame di sega di diamante, ùn site micca sicuru d'esse applicata in modu efficace à u materiale chì avete bisognu di cutà?

Per lame di sega diamantata,piùchì ùn sanu micca ciò chì pò esse tagliatu, quì,Lasciami presentà a gamma di applicazioni di lame di sega di diamante!

discu di taglio di diamanti

comunemente usatu petra, marmura, granitu, strada, tile ceramica è cetara.In generale, l'ambiente di travagliu di a lama di sega di diamante hè relativamente cattivu, u so scopu principale hè di sega a petra, largamente usata in granitu, marmura, piastrelle di ceramica è prudutti di cimentu di taglio, petra, industria di materiali di custruzione hè largamente usata è strumenti di trasfurmazioni assai impurtanti. .

 

U tagliu di a lama di sega circular hà i vantaghji di un funziunamentu còmode, efficienza è una bona qualità di trasfurmazioni.A vitezza liniale di u tagliu di u cerculu esterno hè alta, finu à 50 m/s.A prufundità di tagliu hè limitata da u diametru di a lama di serra, chì generalmente ùn supera micca un terzu di u diametru.Attualmente, a prufundità di serratura hè generalmente micca più di 1 metru.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022

mette in cuntattu

Sè avete bisognu di prudutti per piacè scrive ogni quistione, risponderemu u più prestu pussibule.