A riunione semi-annuale 2021

U CEO, u sgiò Robin, u vice direttore generale u sgiò Andy è tutti i dirigenti di u dipartimentu, i membri di u dipartimentu di l'affari generale è tutti i staffi di vendita anu assistitu à a cunferenza.
L'agenda includendu u CEO chì parla, u direttore di u dipartimentu chì parla è ogni persunale chì parla, una dichjarazione da u presidente di l'Uffiziu Centrale è un riassuntu finale da u CEO.

Prima di tuttu, u sgiò Robin (CEO) hà fattu un rapportu di u travagliu semi-annuale di a cumpagnia, hà rivisatu brevemente e cundizioni operative basiche di a cumpagnia in a prima mità di l'annu, hà riassuntu i rializazioni di ogni settore, analizà i prublemi è e carenze in u settore. prucessu di sviluppu, è mette in avanti i scopi di u travagliu è e misure per a seconda mità di l'annu.Tuttu u staffu s'impegna à ottene innovazioni chjave in a crescita di i rivenuti è di u prufittu.

Dopu à a parolla di Robin, u sgiò Andy Wang hà fattu un rapportu per u travagliu di ghjennaghju-ghjugnu, analizò e difficultà chì a cumpagnia hà affruntatu in l'ultimi mesi è presentava a Teoria di a Torta, espresu i migliori auguri per u sviluppu di a cumpagnia in i prossimi mesi.
Allora, a Sra Li, u Manager Integratu, hà riassuntu i dati di vendita, i prufitti è u ritiru di u primu annu semi-annuale.Idda dinù signalatu u funziunamentu di ogni divisioni è ogni affari, prufittu grossu.

Ogni direttore di dipartimentu hà ancu fattu un riassuntu per u so travagliu è di u so settore, hà analizatu i prublemi è a migliione.
Dopu à parlà di u manager, ogni staffu hà fattu a presentazione è u riassuntu di u so travagliu è hà presentatu u novu pianu per accoglie u novu tempu.

U sgiò Robin hà cummentatu nantu à a parolla di ogni staffu è hà presentatu suggerimenti efficaci.
U presidente Liu hà assistitu à a riunione, hà cummentatu l'operazione è l'affari di a cumpagnia, è hà presentatu alcuni suggerimenti constructivi.

Infine, u Signore Robin ringrazia Liu è hà fattu a cunclusione per sta cunferenza.È hà fattu parechji piani novi per a mità restante di u mese.In particulare hà sottolineatu l'impurtanza di purtà un novu talentu è dumandatu.Cum'è Robin hà dettu, u talentu hè u fundamentu di una impresa.Dopu, duvemu compie 10-20 novi talenti introduzione!

riunione semi-annuale


Tempu di post: 16-lugliu-2021

mette in cuntattu

Sè avete bisognu di prudutti per piacè scrive ogni quistione, risponderemu u più prestu pussibule.