A cunniscenza di i principii di una mola vi aiuterà à truvà u dirittu

Rota di macinazionehè un tipu di travagliu di taglio, hè un tipu di arnesi di taglio abrasivi.In una mola, l'abrasiu hà a listessa funzione cum'è e serratura in una lama di sega.Ma à u cuntrariu di un cuteddu di serra, chì hà serrazioni solu à i bordi, l'abrasivu di una mola hè distribuitu in tutta a rota.Migliaia di particeddi abrasivi duri sò mossi attraversu u pezzu di travagliu per sguassà pezzi di materiale.

 

In generale, i fornitori abrasivi furnisceranu una varietà di prudutti per diverse applicazioni di macinazione in a trasfurmazioni di metalli.Sceglie u pruduttu sbagliatu pò custà assai tempu è soldi.Stu documentu furnisce alcuni principii basi per selezziunà a megliu mola.

 

Abrasive : tipu di sabbia

 

A mola o altra petra di mola cumminata hà dui cumpunenti principali:

 

I granuli chì facenu veramente u tagliu, è a cumminazione chì mantene i granuli inseme è sustene i granuli mentre taglianu.A struttura di a mola hè determinata da u rapportu di abrasivi, legante è vacu trà elli.

rota di macinazione

L'abrasivi specifichi utilizati in a mola sò scelti secondu a manera chì interagiscenu cù u materiale di u travagliu.L'abrasivu ideale hè quellu chì hà a capacità di stà affilatu è ùn hè micca facilmente smussatu.Quandu a passivazione principia, l'abrasivu si rompe per furmà novi punti.Ogni tipu d'abrasiu hè unicu, cù diverse durezza, forza, resistenza à a frattura è resistenza à l'impattu.

L'alumina hè l'abrasiu più cumunimenti utilizatu in i moli di macinazione.

 

Hè comunmente utilizatu per macinà l'azzaru di carbone, l'acciaio in lega, l'acciaio d'alta veloce, a ghisa malleable, u ferru battutu, u bronzu è metalli simili.Ci sò parechji tipi di abrasivi d'alumina, ognuna fabbricata apposta è mischjata per un tipu particulari di operazione di macinazione.Ogni tipu d'alumina hà u so propiu nome: generalmente una cumminazione di lettere è numeri.Questi nomi varieranu da u fabricatore à u fabricatore.

 

Zirconia aluminahè un'altra serie di abrasivi, fatti da mischjà allumina è zirconia in diverse proporzioni.Questa cumminazione produce un abrasivu forte è durable chì si cumporta bè in applicazioni di macinazione grossa, cum'è in operazioni di taglio.Applicabile ancu à tutti i tipi d'acciaio è alliatu.

Cum'è cù l'alumina, parechji tipi di zirconia sò dispunibili.

 

U carburu di siliciu hè un altru abrasiu utilizatu per macinà u ferru grisgiu, u ferru friddu, l'ottone, u bronzu molle è l'aluminiu, è ancu a petra, a gomma è altri metalli non-ferrous.

 

Alumina ceramicahè l'ultimu sviluppu chjave in u prucessu abrasiu.Hè un granu d'alta purezza pruduciutu da u prucessu di sinterizzazione di gel.Stu abrasiu pò frattura scala micron à una vitezza cuntrullata.À u turnu, migghiara di punti novi sò furmendu.L'abrasivi di l'alumina ceramica sò assai duru è sò usati in l'esigenti triturazione di precisione di l'acciaio.Sò spessu mischiati cù altri abrasivi in ​​proporzioni diffirenti per ottimisà u so rendimentu in diversi materiali è applicazioni.


Tempu di Postu: Nov-17-2022

mette in cuntattu

Sè avete bisognu di prudutti per piacè scrive ogni quistione, risponderemu u più prestu pussibule.